نظرات شما ( 232 نظر )

محدثه دلدار
16 اسفند زدین بسته منو ساعت 9 صبح ارسال کردید ولی هیچ تماسی از شما دریافت نکردم که بدونم اومدید چه وضعشه واقعا الانم هرچقد تماس میگیرم پاسخگو نیستید یک هفتس بستم دستتونه
پست خاک بر سر
اینم شد مدیریت اداره پست.شماره هایی که نوشتید جواب نمی دن
ساناز
چرا بسته منو یه هفته نگهداشتین نمیفرستین چراانقدر اذیت میکنید چقدر بی مسئولیت وبی وجدان هستید انقدر ملتو اذیت میکنید خیلی بی فکر هستین
(10) (0)
محسن بهرامی
کارت سوخت ماشین در باجه معطله منطقه 16تهران هست آدرسم تعغیر کرده رفتم شهرستان باید چکار کنم به آدرس جدید فرستاده بشه
nima
یه جوری جواب تلفناشون نمیدن انگار ارث باباشون خوردیم نه شعبه ها جواب میدن نه جاهای دیگه تیپاکس باز چهار تا ادم با شعور داره نه مثل اینا
مهرداد فتاحی
با سلام و احترام اینجانب مهرداد فتاحی مرسوله خودم را در مورخ 16 اسفند ماه چهار شنبه صبح 7:30 از اداره پست ملک شهر برای تهران به شماره مرسوله 102560235200002840000178 ارسال کردم بصورت ویژه لذا امروز 18 اسفند ماه هنوز به دست گیرنده در تهران نرسیده بنده هزینه پست ویژه دادکم که کارم سریع انجام شود چرا با مردن اینگونه رفتار می شود لطفا پاسخگو باشید.
اسماعیل
سلام خسته نباشید کارت سوخت ماشینم بعدازمدتهاانتظار متوجه شده ام که در۱۳اسفندبه مرکزعودت داده شده لطفا راهنمایی ومساعدت فرمایید ممنون ازتبریز اسماعیل خاشعی فر
بی نام
من از اداره پست پردیس شکایت دارم با این روند کار من پام شکسته نمیتونم از خونه بیرون برم با پست باید اجناس مورد نیازم رو بخرم اینم وضعیت نابسامان پست پردیس .تلفن هم که پاسخگو نیستند گویا برای مصرف شخصی خودشون گذاشتن نه برای خلق الله
عباس
من بارها به این مشکل بر خورد کردم پست پردیس صاحب ندارن اون یارو خیکیه با آدم دعوا داره چند دفعه میخواست منو بخوره خدا رحم کرد
افشین سوری
ی بسته پستی ما 12 اسفند ارسال شده 15 اسفند رسیده مشهد از همون روز اونجا قفل شده تکون نمیخوره ینی چی چرا ادامه روند رو طی نمیکنه برسه بدست ما
(10) (0)
امیر علی قائدی
خیلی بد
امیررضا جلکانی
سلام - میخواستم ببینم چرا بعد از یک هفته بسته پستی بنده هنوز بدستم نرسیده. و بوسیله کد رهگیری پیگیری کردم فقط تا روز یکشنبه موقعیت مرسوله را نشان میدهد اما متاسفانه سایت از روز دوشنبه دیگه بروزرسانی نشده و بنده چندین بار به سایت مراجعه کردم می بینم همان اطلاعات چهار روز قبل هست. میخوام بگم که اگه کد رهگیری بدست مشتری میدین لطفا سایتتون رو لحظه به لحظه بروزرسانی کنید و اطلاعات آن باید آنی و لحظه ای باشه که مثل الان بنده و سایر مشتریان دیگه سرگردان و بلاتکلیف نشیم.. کی الان پاسخگوی این دیرکرد و خسارت وارده به مشتریان هست؟؟؟ لطفا این انتقادات و شکایتها رو جدی بگیرید و در رفع این مشکلات لطفا کوشاتر باشید تا سایر زحمات و خدمات شرکت پست زیر سوال نروند.
(11) (0)
حدیث راد
من کلا با پست تا مجبور نباشم‌کار نمیکنم بیشتر تیپاکس ،گرونتر هیت ولی هم سریع تر هم پاسخگوتر شاید سالی ۲_۳بار مجبور شم از پست استفاده کنم ک هر سال خپ یک بسته م رو گم میکنن هیچ کس هم‌پاسخگو نیست شماره ها همه اشغال پاسخگویی داغون خود کارمند اراده پست بمن گفت برای دریافت خسارت پروسه رو فرسایشی میکنن ک شما بیخیال خسارت گرفتن شید و همین طور هم شد الانم باز یه بسته از بوشهر ۶ روز از محل ارسالش تکون نخورده به هیچ جا هم دسترسی ندارم هیچ کس هم پاسخگو نیست
نگار
سلام بسته من بالای ۱۰ روزه که داره بین اداره های پست تهران رد و بدل میشه از دوشنبه به اینور هم اطلاعات بسته بروز نشده
سید علیرضا شریفی
سلام بسته من دوروزه که دست پست تلفنم که اشغال گذاشتید و وقتی بارکد پستی میزنم فقط برام بارکد میاد موقیعت بسته برام نمیاد. لطفا پیگیری کنید
منوچهر چابکی
سلام .به آقای مدیرعامل بفرمایید که با این شماره تماس بگیرند وگرنه موضوع را رسانه ای میکنم من یک ایثارگر هستم و چیز اضافی نمیخواهم چرا مرسوله من از تاریخ 12/12/1402 تا الان بدستم نرسیده این شماره مرسوله 500840234800233060076114 این هم شماره بنده 09395881651 چرا مقررات و ضوابط پستی اجرا نمیشود کی الان خسارت وارده را به بنده میدهد
نمایش نظرات (232
نظر دهید 232