مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست پاسخگوی شماست

مشتریان گرامی می توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی 193 از هر نقطه از کشور از ساعت 8 صبح لغایت 7 شب سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست پاسخگوی شماست

به گزارش خبر روابط عمومی شرکت ملی پست ، از آنجائیکه یکی از اصلی ترین رموز موفقیت کسب‌وکارها و استمرار حیات و ادامه بقاء در سازمان های خدماتی جلب رضایت مندی مشتریان، پاسخگویی به‌موقع به انتظارات و برآورده ساختن نیاز آن‌هاست و با توجه به اینکه فرایند نگهداشت مشتریان، تکمیل‌کننده چرخه تولید خدمت می باشد؛ بر همین اساس شرکت ملی پست از سال 1392 به منظور پاسخگویی به سوالات و ارائه خدمات پشتیبانی سرویس های پستی به مشتریان با اختصاص شماره تلفن 84470000 و ایجاد مرکز تماس، فرآیند پاسخگویی با مشتریان راه‌اندازی نمود.

در همین راستا با توجه به افزایش ترافیک مرسولات پستی در سال های اخیر خصوصا با ایجاد بحران جهانی کرونا و ضرورت ایجاد رویه نظام مند و واحد و مدیریت یکپارچه کانال های ارتباطی موجود با رویکرد مشتری مداری و ایجاد ارتباط آسان و پاسخگویی حداکثری به نیاز های مشتریان در اقصی نقاط کشور، مرکز امور مشتریان با خط تلفن سه رقمی193 از مهر ماه 1399 به بهره برداری رسید.

مشتریان گرامی می توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی 193 از هر نقطه از کشور از ساعت 8 صبح لغایت 7 شب سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

به وسیله ارتباط با مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست می توانید مرسولات خود را رهگیری کنید،شکایات، پیشنهادات وانتقادات خود را مطرح و ابهامات موجود در روند سیر امانات خود را بررسی و پی گیری کنید.

در صورتی که سامانه مذکور پاسخگوی نیاز شما مشتری محترم نبود می توانید با مراجعه به صفحات رسمی شرکت ملی پست در پیام رسان های داخلی و همچنین شبکه اجتماعی اینستاگرام مشکلات خود را طرح تا در اولین فرصت پاسخگوی شما باشیم.

نظرات شما ( 232 نظر )

بوشهری
بسته من زده تحویل گیرنده گردیده ولی من خونه نبودم امروز باید چیکاد کنم
علیرضا
بسته. من. کجاست. کسی پاسخگو نیست. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ جالبه بسته میاد. کرج برمیگرده تهران. 😂😂😂😂😂😂
زهره نصرآبادی
یه شماره سه رقمی گذاشتید اصلا هم وصل نمیشه چرا مردم رو سرکار میذارید یه تلفنی بذارید که پاسخگو باشید تاییدیه کد پستی از سامانه میخوای بگیری پول واریز می کنی بعدش پیغام خطا میده و هیچی به هیچی
فریده صادقی
سلام بسته من بدستم نمیرسه
ابراهیم قنبرزاده
تشکر و قدردانی إز زحمات حمیدرضا توتونچی 76686
محمدمحمدی
میخام محصول چی شوده
افسانه
سلام خوبین من یک بسته رو سفارش دادم هر بار علت نقص آدرس برگشت میخوره ولی آدرس کاملا درست است من نمیدونم چرا بسته ام برگشت میخوره
سعیدی
گند زدید به هرچی پست و پسچیه
احمدرضا
برای بار اول بسته من اومده ولی من خونه نبودم دوباره هم ارسال میشه؟
سیده طاهره بیات
به هیچ عنوان رضایت ندارم مرسوله را تحویلم نداده و عودت زده اند به شهرستان
مریم
سلام مسکن مهر فولاد شهر اصفهان هستم هر بار که بسته پستی دارم مسیول تحویل بسته سر خیابون میرسه زنگمیزنه بیایین سر چهار راه بسته رو تحویل بگیرین بهشون میگم آدرس من اینجا نیست میگه بمن مربوط نیست من مسئول نیستم بسته رو بیارم دم خونه الان نمی‌دونم مشکل منم یا ایشون مگه پستچی حقوق نمیگیره که بسته های پستی رو به آدرسی که روی بسته هست برسون و تحویل بده ؟؟ چند وقت پیش هم همین مورد رو با این خانم داشتم که پیگیری شد ولی باز همون کارشون تکرار شد الان دفعه ی قبل که اینکارشون رو پیگیری کردیم با شماره ی شخصی تماس گرفتن تهدید که اگه از پستچی معذرت خواهی نکنید علیه شما شکایت میشه مگه اداره ی پست هر شهر و استان اینقدر داغون شده که هر آدم بی مسیولیت و بی ادبی رو استخدام کنه ؟
ابراهیم مهاجر
محصولاتم هنوز ارسال نشده
قدرت عثمانی
سلام وقتتون بخیر ۲۱ بهمن ۱۴۰۳ مرسوله سفارش داده بودم هنوز به دستم نرسیده کد مرسوله452204754
امین قلی نژاد
واسایل دستم نرسیده به خاطره اون چه چوری پیگیری کنیم
رضاکرمی
کجاهست