همراه با احمد باقری مدرس دوره های حرفه ای روابط عمومی؛

برگزاری نشست آموزشی « دوره معجزه اثربخشی محتوا» اختصاصی مجریان بنیاد برکت در کشور

نشست آموزشی « دوره معجزه اثربخشی محتوا » با هدف ارتقای توانمندی مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت در سراسر کشور بعنوان رابطین روابط عمومی در شهر و استان فعال خود باتدریس احمد باقری مدرس و مشاور دوره های توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برگزار شد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر برگزاری نشست آموزشی « دوره معجزه اثربخشی محتوا» اختصاصی مجریان بنیاد برکت در کشور

به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، باتوجه به اهمیت و نیاز فرآیند تولید محتوای موثر در معرفی برنامه ها، اقدامات، تولیدات و خدمات در هر کسب و کار بعنوان اصلی ترین بخش ایجاد ارتباط دوسویه با مشخاطبان و مشتریان تاکید می شود، به همت روابط عمومی بنیاد برکت نشست آموزشی "دوره معجزه اثربخشی محتوا" به مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت در سراسر کشور با تدریس احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در قالب کارگاهی در محل برگزار شد.

احمد باقری مدرس دوره در این نشست درخصوص ضرورت شناخت فرآیند تولید محتوا با استانداردهای موتورهای جستجو، برای بهتر دیده شدن محتوا تاکید نمود و اشاره کرد: با توجه به انبوه محتوا و تنوع نوع محتوا از جنس نوشتاری، تصویری و پادکست و چند رسانه ای منتشر شده در بسترهای مختلف و وظیفه خطیر مدیریت محتوا در تمامی کسی و کارها به خصوص کسب و کارهای خرد و شناخت برخی از مخاطبان از شرایط متنوع در ایجاد و توسعه این نوع از کسب و کارها بعنوان یک معضل ارتباطی بیان می شود. لذا متولیان معرفی این کسب و کارها در بستر اینترنت فضای مجازی این شرکت ها ملزم به آشنایی به اصول اولیه و حرفه ای تولید محتوای جذاب و تخصصی با هدف بیان عملکرد و اثربخشی آن در موتورهای جستجو هستند.

در این نشست آموزشی کاربرد شبکه های اجتماعی در فرآیند سئوی محتوا، بعنوان بازوی اطلاع رسانی وب سایت و همچنین مدیریت ارتباط با رسانه ها و شبکه ای نمودن تمامی خدمات ارتباطی هر کسب و کار و فرآیند آموزشی اصولی آن از مقدماتی تا پیشرفته به مجریان بنیاد برکت در سراسر کشور ارائه شد.

برخی از مهمترین دستاوردهای این دوره:

- شناسایی و معرفی جایگاه اصلی مخاطب و مشتریان بعنوان اولین اصل اعتماد سازی در سیستم ارتباطی هر کسب و کار

- بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی در مشارکت حداکثری مخاطبان هر کسب و کار با حداقل هزینه

- ایده پردازی در ارائه سوژه های تولید محتوا در هر کسب و کار براساس نیاز معرفی و فرآیند فروش تولید و خدمات هر کسب و کار

- مدیریت محتوای تصویری، نوشتاری و پادکست موثر هم راستا با اثربخشی آن

- مدیریت رویدادها و مسیردهی افکارعمومی در اثربخشی حداکثری از برنامه های ارتباطی هر کسب و کار

- افزایش قدرت اثربخشی محتوا در هر کسب و کار در موتورهای جستجو (سئومحتوا)

- بهره گیری حداکثری از ابزارهای تولید و انتشار محتوا در بسترهای آنلاین

- بهینه سازی محتوا در وب سایت و شبکه های اجتماعی هر کسب و کار

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی حرفه ای برای تمامی سازمان ها و شرکت های خصوصی و همچنین فعال بازارسرمایه به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.