مسئول بسیج علمی فارس:

رسانه ها می توانند کمک ارزشمندی برای شرکت های دانش بنیان باشند

فارس_ رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس گفت: رسانه ها می توانند کمک ارزشمندی برای شرکت های دانش بنیان در ابعاد مختلف باشند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر رسانه ها می توانند کمک ارزشمندی برای شرکت های دانش بنیان باشند

به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، مجید میکائیلی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس در حاشیه رویداد جام امید رسانه در فارس گفت: نقش آفرینی و هم افزایی سازمان بسیج رسانه و سازمان بسیج علمی در معرفی دستاوردها و همچنین در زمینه کسب استعدادها و ظرفیت های شرکت های فناور و شرکت های دانش بنیان و معرفی شرکت‌ها به جامعه می‌تواند امید آفرینی و نشاط را در جامعه شاهد باشیم.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس ادامه داد: برخی شرکت ها امروز در حوزه تجاری سازی مشکلات بسیاری دارند، کسانی که طرح هایی را از ایده تا دیده دارند و به تولید محصول می‌رسانند و حتی در حوزه تجاری سازی اقداماتی را انجام می‌دهند.

میکائیلی با بیان اینکه رسانه ها می توانند بسیار اثرگذار باشند، اظهار کرد: اما امروز یکی از اقدامات بسیار ضروری که می‌تواند اثرگذاری داشته باشد، رسانه های استان فارس هستند که در حوزه معرفی، تجاری سازی و میز صادرات می‌تواند کمک های ارزشمندی را به شرکت های دانش بنیان، شرکت های نوپا، هسته های توانمند ساز و تشکل های علمی، فکری و پژوهشی در سطح استان داشته باشند.

وی همچنین از آمادگی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس جهت همراهی و کمک به رسانه ها جهت انعکاس دستاوردهای نظام به ویژه در حوزه دانش و فناوری، نانو، پزشکی، نظامی و… خبر داد.

نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در استان فارس

نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در فارس در تاریخ ۲ و 3 دی ماه با حضور تیم های خبرگزاری ها ، روزنامه و پایگاه های خبری ، در محل پارک علم و فناوری استان فارس برگزار شد.

این رویداد رسانه‌ای که با محورهای جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برگزار می‌شود، شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید ، تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است.

ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است.

محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی بوده و تیم‌های شرکت ‌کننده در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.