رازهای آسان و پنهان جاگیری محتوای وبسایت کسب و کارتان در رتبه اول صفحات گوگل

رتبه اول گوگل در بین رقبا، احتمال فروش محصولات یا خدمات یک سایت فروشگاهی را به طور موثری افزایش می دهد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر رازهای آسان و پنهان جاگیری محتوای وبسایت کسب و کارتان در رتبه اول صفحات گوگل

به گزارش آکادمی گزارش خبر، رتبه اول گوگل برای یک سایت اعتباری دوچندانی ایجاد می کند و یک وبمستر حرفه ای باید بتواند از فرصت ایجاد شده بهترین استفاده را ببرد.

حال سوال مهم این است که اولین گام برای نیل به این هدف و آن اینکه در بین رقبا رتبه اول را کسب کنیم چیست؟

چگونه در نتایج گوگل در سطر اول بوده و بهترین جایگاه را کسب کنیم؟

چگونه در سطر اول نتایج گوگل باشیم؟

در خصوص سوال اول و اساسی باید عرض شود که انتخاب نام دامنه و یا همان آدرس اینترنتی کسب و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

و بعد از آن نکته ی خیلی مهم این است که مدیر سایت بتواند محتوای با کیفیت را با زمانبندی مناسب تولید نماید.

رتبه اول گوگل نخواهید شد مگر با رعایت نکاتی که شاید رقبای شما از آن غافل شده اند و این کار جز بررسی و آنالیز مستمر سایت صورت نمی گیرد.

برای اینکه سایت شما رتبه اول گوگل را کسب کند باید حداقل تمام نکات سئوی داخلی و خارجی سایت را رعایت نماید.

شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، لینکدین و پینترست از ابزارهای سریع دیدن کسب و کارهاست؛ از آن غافل نشوید.

بعضی از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر می تواند کمک بسیار شایانی به سایت شما در بهبود رتبه شما کند البته این یک نسخه قطعی برای هر نوع سایتی نمی تواند باشد.

یکی از نکاتی لازم دانستیم تکرار کنیم این است که حتما زمان بندی ارسال محتوای سایت خود را رعایت کنید.

رتبه اول گوگل می تواند سریع و با موفقیت صورت بگیرد به شرطی که به این ایمان داشته باشید که محصول و یا خدمت شما منحصر به فرد و موردی متفاوت از نوعی است که رقبای شما در پی ارائه آن هستند.

دانشگاه سئوی ایران بعنوان یک مجموعه دانش محور، ضمن آموزش و مشاوره در امور سئو( بهینه سازی محتوا در موتورهای جستجو)،

تمامی پروژه های سئوی وبسایت کسب و کارتان را اجرا می کند.

با ما در تماس باشید. 09126944966