به گزارش خبرنگاران گروه اقتصاد خبرگزاری گزارش خبر، بانک قرضالحسنه مهر ایران بهعنوان یکی از پیشگامان ارائه خدمات غیرحضوری در بین بانکهای کشور به شمار میرود که خدماتی همچون افتتاح حساب آنلاین و درخواست وام آنلاین را برای نخستین بار به مشتریان شبکه بانکی معرفی کرد.
در سالهای گذشته این خدمات با استقبال مشتریان و مخاطبان بانک روبهرو شده است. در سال ۱۴۰۳ نیز بخش قابل توجهی از افتتاح حسابها و درخواستهای وام این بانک بهصورت غیرحضوری انجام شده است.
کل افتتاح حسابهای صورت گرفته سال قبل ۶ میلیون بوده که از این تعداد ۳میلیون و ۳۷۰هزار مورد معادل ۵۶درصد بهصورت غیرحضوری بوده است.
همچنین از کل تسهیلات پرداخت شده در سال ۱۴۰۳ که تعداد آن به ۵ میلیون فقره بالغ میشود، ۳میلیون و ۱۴۰هزار فقره معادل ۶۳ درصد بهصورت غیرحضوری انجام شده است.