به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت گزارش خبر، محمد نعیمی افزود: با ورود شرکتهای دانش بنیان به صنعت بستهبندی، بخشی از مرسولات شکستنی مانند سفال و سرامیک به کمک نوآوری این شرکتها بسته بندی شده و ایمنی آنها تضمین میشود.
با اشاره به اینکه استفاده از توان شرکتهای دانش بنیان در کاهش هزینههای بسته بندی نیز تاثیر قابل ملاحظهای دارد، اظهار داشت: بالابردن اطمینان کسب و کارها و مردم نسبت به ایمنی مرسولات، افزایش قابل توجه مرسولات سفالی لالجین را به همراه داشته است.
وی با تاکید بر اینکه لالجین از سال 1395 به عنوان شهر جهانی سفال معرفی شد، تصریح کرد: مرسولات منحصر به فرد سفالی این شهر و تاثیری که در جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته است، ترافیک پست لالجین را چند برابر کرده است.
نعیمی با اشاره به اینکه این شهر 17 هزار نفر جمعیت دارد و حدود یک هزار و 300 کارگاه سفالگری در آن دایر است، افزود: با توجه به این ظرفیت، پست استان همدان با فراهم آوردن زیرساختهای لازم به ویژه در حوزه بسته بندی و ارسال، توانسته تا حدودی زیادی سهم خود از این بازار را به دست آورد.
وی با تاکید بر اینکه جلب اعتماد و تامین رضایت مشتری از مهمترین اهداف شرکت ملی پست است، اظهار داشت: خلق سرویسها و ارایه خدمات بر مبنای نیاز مشتری و بازار طراحی میشود. امروزه ارسال مرسولات تجارت الکترونیک و خریدهای غیرحضوری یکی از مهمترین خدماتی است که پست ملزم به ارایه ایمن و با کیفیت آن است.