با حکم مدیرعامل؛

علی‌اکبر خانی سرپرست دفتر مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری پست شد

طی حکمی از سوی محمد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی پست و در مراسمی که با حضور محمدرضا پاکدل، عضو هیات مدیره برگزار شد، علی‌اکبر خانی به‌عنوان سرپرست دفتر مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری این شرکت معرفی شد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر علی‌اکبر خانی سرپرست دفتر مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری پست شد

به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت خبرگزاری گزارش خبر، محمدرضا پاکدل عضو هیات مدیره در مراسم معارفه سرپرست دفتر کیفیت و امورمشتری با تاکید بر اهمیت ارتقا کیفیت خدمات پستی و رابطه مستقیم آن با تامین رضایت، گفت: افزایش سرعت، دقت، صیانت و حفاظت از مرسولات و پاسخگویی مناسب به نیازهای مشتریان لازمه ارتقای کیفیت خدمات پستی است.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت خدمات پستی بر اعتبار مجموعه تأثیرگذار است و به عنوان یک شاخص مهم از عملکرد سازمان، اعتماد مشتریان را افزایش داده و جایگاه آن را در بازار ارتقا می‌بخشد، ادامه داد: امروزه بخشی از توسعه اقتصاد دیجیتال در گروه بهبود کیفیت خدمات است. بنابراین سرعت و دقت در عملیات و فرایندهای پستی، به کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری کسب‌وکارها منجر می‌شود.

در ادامه ضمن اعطای حکم سرپرستی به علی‌اکبر خانی، به‌عنوان سرپرست دفتر مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری، از زحمات علی معصوم‌زاده، معاون این دفتر در مدتی که عهده‌‌دار وظایف مدیریتی بود و کاوه دولتی مدیر کل پیشین دفتر کیفیت و حمایت از مشتری تقدیر شد.